gebruikersvoorwaarden

gebruikersvoorwaarden
Gebruikersavatar
parkopino_admin
Beheerder
Berichten: 57
Lid geworden op: 16 jan 2017, 11:48

gebruikersvoorwaarden

Berichtdoor parkopino_admin » 16 jan 2017, 12:38

gebruikersvoorwaarden

Wij stellen enkele voorwaarden aan onze gebruikers, waar het belangrijkste gewoon onder de noemer regels of huisregels valt. Uiteraard zijn deze huisregels enkel bedoeld om alles soepel te laten verlopen. Iedere gebruiker die gebruik maakt van onze website dient zich hier aan te houden. Worden deze regels niet nageleefd zal mogelijk uitsluiting van de website volgen.

Huisregels

Wel doen:

1.1.1 Gebruikers dienen respect hebben voor elkaars vragen, antwoorden en meningen. #

1.1.2 Zorg dat je verstaanbaar bent! Gebruik geen turbotaal, msn-taal of dialect. #

1.1.3 Bij onenigheid op het forum meldt het bij een moderator, onenigheid met een moderator meldt het bij de groepsleider. #

Niet doen:

1.2.1 Het plaatsen of verwijzen naar websites met illegale content. #

1.2.2 Het promoten van eigen producten of diensten, met uitzondering van in het onderschrift. #

1.2.3 Het ‘volspammen’ van het forum met linkjes of vervelende berichtjes. #

Indien de regels niet voldoende of onduidelijk zijn, dan staat het teamlid vrij om zelf een besluit te nemen. Eventueel zonder de gebruikers hier van te voren over te informeren.


» Vragen hierover? Neem contact op met iemand van het team. #


Gebruikersaccount

2.1 Het gebruik maken van meerdere accounts is niet toegestaan, het laatst aangemaakte account zal zonder bericht worden verwijderd. #

2.2 Een account waarop één of meer berichten zijn geplaatst wordt alleen bij bijzonder goede redenen verwijderd. #

2.3 Avatars mogen maximaal 100x100 pixels zijn en geen animatie of rang afbeelding bevatten. #

2.4 Je onderschrift mag maximaal uit 6 regels bestaan, met een niet groter lettertype dan gemiddeld. #

2.5 Maximaal één afbeelding, zonder animatie en niet groter dan 60x468 pixels (hoogte x breedte). #

2.6 Bij een afbeelding van maximale grootte is geen tekst toegestaan. #

2.7 Bij het breken van de regels kan je account (permanent) worden geblokkeerd. #

2.8 Teamleden hebben het recht om een bericht te bewerken of te verwijderen eventueel zonder de gebruiker te informeren. #



Richtlijnen ontvangen van support

3.1 Support wordt door iedereen vrijwillig gegeven, zowel door teamleden als gebruikers. Het eisen van support is niet toegestaan. #

3.2 Zorg dat je een duidelijke titel hebt voor je onderwerp. (Goed: "Plaatsen van bericht geeft foutmelding 643" Fout: "probleempje") #

3.3 Zorg dat je het bericht duidelijk hebt geschreven, gebruik dus normale taal, hoofdletters en leestekens. Gebruik ook geen kleurtjes/smilies daar waar het niet nodig is. #

3.4 Je hebt van te voren de stickies en mededelingen in het forum goed doorgenomen! #

3.5 Het dubbelposten in een topic of het bumpen (omhoog brengen) van een topic is binnen 24 uur niet toegestaan en helemaal niet na 14 dagen tenzij het een goede reden betreft. #

Richtlijnen geven van support

4.1 Reageer enkel wanneer je de vrager er ook echt mee helpt. #

4.2 Het reageren met "Zoeken" of direct met een linkje komen is niet de bedoeling, geef de oplossing en verwijs hem vervolgens door voor meer informatie. #

4.3 Extern linken naar andere sites is toegestaan indien we de info zelf niet in huis hebben. Post dus geen link waarvan je niet zeker bent dat het geen extra waarde geeft in tegenstelling met wat we zelf hebben in het wiki of op het forum. #
probeer ook de online puzzels van onze linkforums

Terug naar “welkom”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten